Podmínky

Všeobecné obchodní podmínky platné od 15. 10. 2025

 

Vážení klienti, vážení zájemci o biorezonanci,

 

děkuji Vám za Váš zájem o mnou nabízené služby. V samotném úvodu si Vás dovolím seznámit Vás s platným zněním všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) pro poskytování služeb v oblasti biorezonance s využitím přístrojů Bicom.

Ve VOP najdete pravidla pro poskytování mnou nabízených služeb a současně i Vaše práva i povinnosti s tím související. VOP obsahují i sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy dle § 1811 a § 1820 zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů (dále jen „NOZ“).

Svůj souhlas s obsahem VOP dáváte najevo zaškrtnutím příslušného políčka v závěru objednávkového formuláře.  Pokud toto políčko zaškrtnete a následně odešlete vyplněný objednávkový formulář, stávají se VOP součástí smlouvy mezi námi uzavřené.

Pokud dojde k uzavření tzv. distanční smlouvy na dálku, tj. při objednávce telefonické či prostřednictvím e-mailu, budou Vám všechny důležité podmínky VOP sděleny předem a svůj souhlas učiníte dokončením objednávky v režimu distanční smlouvy.

 

OBSAH VOP:

  1. Důležité pojmy, osoby, definice
  2. Sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy (§ 1820 NOZ)
  3. Objednávka a uzavření smlouvy
  4. Cena a její úhrada
  5. Dodací podmínky
  6. Odstoupení od smlouvy
  7. Práva z vadného plnění, reklamační řád
  8. Závěrem

 

 

  1. DŮLEŽITÉ POJMY, OSOBY A DEFINICE
    a) Webem či webovým rozhraním se pro účely těchto VOP rozumí webové stránky www.biorezonance-litoměřice.cz.
     

b) Pojmem služby se rozumí konzultace s biorezonancí s využitím přístrojů značky Bicom. Upozorňuji, že služby nejsou poskytováním zdravotní péče ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů. Biorezonance nenahrazuje zdravotní péči ani poradu s lékařem. 

 

c) Poskytovatel služeb
• Firma:  Grand Easiness s.r.o.
• IČO 14420309
• Sídlo: Litoměřická kotlina 383, 411 55  Terezín
• Provozovna: Litoměřická kotlina 383, 411 55  Terezín
• Zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem
• Telefon: +420 724 704 407
• Mail: bicomltm@gmail.com
• Doručovat lze i datovou schránkou: 7myxgri
 

d) Klientem je každý, kdo s námi uzavře Smlouvu. Klientem může spotřebitel nebo jiná osoba.
 

e) Spotřebitelem se podle platných právních předpisů rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. Dopad to má především na možnost odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů a na nároky z odpovědnosti za vady a vyřizování reklamací.

 

f) Smlouvou se rozumí smlouva o poskytování Služeb, kterou spolu uzavíráme prostřednictvím webu či telefonicky nebo mailem (tzv. distanční smlouva). Postup uzavírání Smlouvy je podrobně popsán níže v těchto VOP.  Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem) či telefonem nebo mailem, a jejím přijetím z naší strany a těmito VOP. O uzavření Smlouvy vám zašleme mailem písemné potvrzení.

 

g) Uzavření Smlouvy distančním způsobem uzavíráme prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření využíváme telefon a e-mail. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a na telefonní hovory) si jako Klient hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

h) Spotřebitelská smlouva je smlouva, ve které jako klient vystupuje Spotřebitel.  Spotřebitel má ze zákona v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní klienti.


ch) Závaznost VOP je pro každého našeho klienta. V závěru objednávkového formuláře, ještě před odesláním objednávky, dáváte svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného políčka. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou jak pro nás, tak pro vás závazné. Při uzavírání Smlouvy prostřednictvím mailu či telefonu, dáváte souhlas s VOP prostřednictvím e-mailové či ústní komunikace.

i) Rozhodné právní předpisy jsou takové, které se použijí k uzavření smlouvy a obchodně-závazkového vztahu mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se zejména NOZ a v případech, kdy je kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších právních předpisů.

 

  1. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY (§1820 NOZ)
    Jedná se o shrnutí informací dle § 1820 NOZ (pro smlouvy uzavírané distančně). Jde o informace, které najdete i na webu nebo se k vám dostanou v rámci naší komunikace, ale podle NOZ je musíte dostat i v textové podobě.


a) Údaje o hlavních vlastnostech Služeb nabízených na webu jsou vždy uvedené přímo v popisu na webu. Tam najdete informace o tom, co služba zahrnuje, jak probíhá její realizace.


b) Údaje o naší totožnosti, adresa sídla, telefonní číslo a adresu pro doručování elektronické pošty jsou v čl. 1. písm. c) VOP.


c) Cena služeb je vždy uvedená v jejich popisu a jde o cenu konečnou, včetně daně z přidané hodnoty. 


d) Služby lze zaplatit hotově nebo klasickým bankovním převodem.

 

e) Pokud jde o odstoupení od smlouvy, můžete jako spotřebitel odstoupit během 14 dní od jejího uzavření. Ovšem pouze v případě, že již v této lhůtě nebyla na základě vaší žádosti služba poskytnuta a byli jste před uzavřením smlouvy o tomto informováni. Pokud bylo ve 14denní lhůtě pouze započato s poskytováním služby na vaši žádost, nemůžete již odstoupit od smlouvy ohledně té části služby, která již byla poskytnuta. Podrobnosti naleznete v čl. 6 VOP. Odstoupit od smlouvy lze jakoukoli formou, avšak musí být použita takové, z níže bude patrné, od jaké smlouvy spotřebitel odstupuje a jaké Služby se odstoupení týká.


f) Spotřebitel má právo reklamovat vadnou službu a tím uplatnit svá práva z vadného plnění.  Podrobnosti jsou uvedeny v čl. 7 VOP.


g) Máte-li k uzavřené smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na e-mailu uvedeném v čl. 1 písm. c) VOP. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů.


h) Pokud mezi námi a vámi jako spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, máte právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Ústřední  inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1. Veškeré podrobnosti k  mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce:  www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/ consumers/odr/.

 

  1. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

a) Klient objednává Služby přes webové rozhraní, tj. vyplněním objednávkového formuláře.  Prezentace Služeb uvedená na webu je informativního charakteru. Jako poskytovatel nejsme povinni uzavřít smlouvu.


b) Informace o službách nabízených na webu jsou vždy uvedené přímo v popisu dané služby na webu. Na webu jsou uvedené informace o tom, co služba zahrnuje, jak probíhá její realizace. Najdete zde i informace o tom, pro koho není služba určena.   

 

c) V objednávkovém formuláři jako Klient vyplníte jméno, příjmení nebo firmu, fakturační adresu, e-mail (na něj vám zašleme potvrzení přijetí objednávky a slouží i pro další komunikaci týkající se objednávky), telefonní kontakt (pro rychlou komunikaci v nutných případech). Před odesláním objednávky máte možnost zadané údaje zkontrolovat a případně ještě opravit.  Objednávku odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou. Tím se současně zavazujete k platbě za objednané služby. O přijetí e-mailu s vaší objednávkou vás budeme informovat e-mailem zaslaným na váš e-mail vyplněný při objednávce. Doručením potvrzení o přijetí objednávky je smlouva uzavřena.


d) Pokud už dojde k uzavření smlouvy, jakékoli změny uzavřené smlouvy jsou možné jen na základě dohody mezi námi, případně můžete od smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo tyto VOP umožňují.


e) V pochybnostech vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, takovou objednávkou se nadále nezabýváme.


f) Objednávat služby na webu je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Upozorňujeme, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti webu v důsledku nutné údržby webu anebo v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti apod.

 

  1. CENA A JEJÍ ÚHRADA

a) Cena je uvedena přímo na webu. Je uvedena včetně daně z přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webu uvedená. Jde o cenu konečnou, nepřipočítávají se k ní žádné další náklady, platby, vyjma následujícího navýšení ceny. V případě požadavku na objednání na termín zcela mimořádný, je cena navýšena o 50 %, pokud se na poskytnutí takové služby mimo termín spolu dohodneme.


b) Pro uzavřenou smlouvu je rozhodující cena uvedená na webu v okamžiku odeslání vaší objednávky (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání cen) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání smlouvy, pak nejsme povinni vám za takovou zjevně chybnou cenu službu dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z naší strany, platí cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.


c) Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, nejsme povinni vám rezervovat termín pro poskytnutí služby, dokud neuhradíte rezervační poplatek ve výši 500 Kč. Rezervační poplatek se v případě realizace služby plně započítává na cenu služby. 

ZPŮSOB PLATBY: 

Rezervační poplatek je možné uhradit následujícími způsoby:

• bezhotovostně bankovním převodem na náš bankovní účet: pokyny k platbě v podobě faktury, obdržíte v mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a plnění co nejdříve dodáno.


Doplatek ceny (tj. částku rozdílu mezi celkovou cenou a zaplaceným rezervačním poplatkem) je možné uhradit následujícími způsoby:

• v hotovosti v místě realizace služby,

• bezhotovostně bankovním převodem na náš bankovní účet, je-li to mezi námi výslovně sjednáno (zejména u dlouhodobých klientů).


Kupní cena se hradí v korunách českých, nebo v Eur v kurzu uvedeném na webu.


d) Rezervační poplatek je splatný do 7 dnů od uzavření smlouvy. Upozorňujeme, že rezervační poplatek musí být vždy uhrazen ještě před poskytnutím služby, resp. dokud není uhrazen, nemůžete si vybrat termín pro poskytnutí služby. Poplatek je zaplacen v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet. Doplatek ceny (tj. částka rozdílu mezi celkovou cenou a zaplaceným rezervačním poplatkem) je splatný bezprostředně po poskytnutí služby, není-li výslovně mezi námi ujednáno jinak. 

 

  1. DODACÍ PODMÍNKY

a)Služby jsou realizovány osobně, v místě a v termínu, který byl předem dohodnut.

 

b) V případě, že se nemůžete v daném termínu dostavit k poskytnutí služby, je možné rezervovaný termín změnit, a to nejpozději týden před rezervovaným termínem.

Upozorňujeme však, že nový termín lze rezervovat jen na dobu, kdy máme volnou kapacitu.  Změna termínu méně než týden před rezervovaným termínem je možná pouze na základě naší výslovné dohody. Při zrušení schůzky méně než týden před termínem nebude záloha vrácena. Upozorňujeme, že termíny jsou obsazované dlouho dopředu a při zrušení krátce před termínem již nejsme schopni váš termín obsadit. Po dohodě s námi je také možné, aby byl termín obsazený náhradníkem, tedy jinou osobou. V takovém případě se rezervační poplatek použije na úhradu části služby, není-li výslovně dohodnuto jinak.

 

Ano, zálohu vám vrátíme za následujících podmínek:

  • Pokud zrušíte schůzku nejméně týden před dohodnutým termínem, máte nárok na plné vrácení zálohy.
  • Alternativně si můžete do týdne před dohodnutým termínem vybrat jiný vhodný termín.
  • Při zrušení schůzky méně než týden před termínem nebude záloha vrácena.

 

c) V případě, že by termín pro poskytnutí služby byl zrušen z důvodů na naší straně, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy jsme vás o zrušení informovali, nejpozději však ode dne, kdy měla  být služba poskytnuta, zpět celou zaplacenou částku rezervačního poplatku, pokud se  výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní termín dle Vašeho výběru či na jiném  řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude Vám platba vrácena stejným způsobem, jak byla přijata. 

 
e) Akceptací těchto VOP se zavazujete sdělit nám veškeré údaje, jež mají význam pro řádné poskytnutí služby, tyto údaje poskytnout pravdivé, úplné a nezkreslené a neprodleně nám kdykoli po dobu trvání smlouvy sdělit, že došlo ke změnám těchto údajů a sdělit nové údaje, je-li to k řádnému poskytnutí služby potřebné. Veškeré údaje sdělené při poskytování služeb nebo v souvislosti s nimi jsou považované za důvěrné a zavazujeme se o nich zachovávat mlčenlivost. Je-li to s ohledem na charakter poskytované konzultace vhodné nebo stanovené zákonem, jsme oprávněni od vás požadovat poskytnutí potřebných údajů v písemné formě opatřené Vaším podpisem. Současně prosím respektujte, že služby nelze poskytovat těhotným ženám.

 

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

a) Jste-li spotřebitel, pak pokud na základě vaší výslovné žádosti jako spotřebitele učiněné v textové podobě započneme s plněním ve 14denní lhůtě pro odstoupení od smlouvy stanovené v § 1829 odst. 1 NOZ (tedy lhůty 14 dní od uzavření smlouvy) a služba bude v této lhůtě poskytnuta, pak v takovém případě nemáte právo od smlouvy bez uvedení důvodů ve 14denní lhůtě odstoupit (§ 1837 písm. a) NOZ). Pokud by ve 14denní lhůtě pro odstoupení od  smlouvy byla splněna jen část služeb (tj. pokud byste si objednávali Služby na více termínů) a  od smlouvy jste odstoupili, bude Vám vrácena jen poměrná část sjednané ceny (pokud jste už  předtím předem uhradili cenu služeb), resp. jste povinni uhradit poměrnou část sjednané  ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy.

b) Postup při odstoupení je takový, že jsou-li splněny podmínky pro možnost odstoupit od smlouvy, je  nutné, abyste odeslali odstoupení e-mailem nebo poštou na naši adresu uvedenou v čl. 1 písm. c)  VOP nebo jiným vhodným způsobem odstoupili (např. i zasláním SMS zprávy). Odstoupení od smlouvy můžete napsat (provést) úplně neformálně (ovšem musí být zřejmé, od jaké smlouvy 
odstupujete, případně jaké služby se Vaše odstoupení týká, pokud by se netýkalo veškerých současně zakoupených služeb. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat. Odstoupení musí být učiněno (tzn. odesláno, pokud budete zasílat e-mailem nebo poštou) nejpozději 14. den po uzavření smlouvy. Připojte, prosím, i údaj o volbě způsobu vrácení peněz, pokud je nechcete vrátit

stejným způsobem, jako jste platbu hradili, resp. u platby kartou údaj o bankovním účtu pro vrácení peněz.


c) Vrácení peněz proběhne tak, že nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy Vám vrátíme peníze, které jsme od vás přijali jako platbu za služby (resp. pouze příslušnou část, pokud již část služeb byla poskytnuta). Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste nám je uhradili, leda  byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro vás nebyly spojeny další náklady.

d) K nesplnění podmínek pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodů by nastalo, pokud by  v konkrétním případě došlo k tomu, že by spotřebitel odstupoval od smlouvy s odkazem  na možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů, ale přitom by některá z podmínek splněná nebyla  (např. by bylo odstoupení učiněno později než ve 14denní lhůtě). Spotřebitele o této nemožnosti bez odkladu vyrozumíme. 

e) Odstoupení od smlouvy v ostatních případech, zrušení smlouvy:

Jak Vy jako klient, tak já jako poskytovatelka jsme dále oprávněni odstoupit od smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.
 

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD

a) Důležité paragrafy, podle kterých se při reklamaci postupuje a upravují práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy. Jde zejména o ustanovení § 1914 až 1925 NOZ. 


b) Odpovídáme za dodání služby v rozsahu, podobě a kvalitě mezi námi sjednané (tj. zejména odpovídající popisu na webu a vlastnostem obvyklým). V případě, že je dodána prokazatelně vadná služba, máte právo požadovat nápravu (odstranění) vady nebo slevu z ceny. V případě, že není odstranění vady možné anebo vadu včas neodstraním, máte právo požadovat slevu z ceny anebo od Smlouvy odstoupit.

c) Uplatnění reklamace:

Reklamaci, prosím, uplatněte bez zbytečného odkladu. Uplatnit reklamaci lze i zasláním prosté zprávy e-mailem, ze které je patrné kdo, co a hlavně z jakého důvodu reklamuje a jak navrhuje reklamaci vyřídit. Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či důkaz o uzavření smlouvy, popis reklamované vady a návrh řešení reklamace.


Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, v krajních případech nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se výslovně nedohodneme na delší lhůtě. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytneme písemné potvrzení. Jste-li spotřebitel, pak vás budeme v 30denní lhůtě i informovat o vyřízení reklamace, a to na kontaktní e-mail uvedený v potvrzení o převzetí reklamace. Leda byste nám poté sdělili pro účely této informace jiný kontaktní e-mail. V potvrzení o vyřízení reklamace pro Spotřebitele v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele uvedeme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně
potvrzení o odstranění vady a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.


d) Vrácení zaplacené ceny a poskytnutí slevy při uznané reklamaci:

Uznáme-li reklamaci jako oprávněnou a výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny nebo vrácení ceny, bude vrácení provedeno stejným způsobem, jako jste hradili cenu (neuvedete-li jiný způsob, zejména platbu na konkrétní bankovní účet), a to nejpozději do 14 dnů od uznání reklamace.

 

  1.  ZÁVĚREM
    a) Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností poskytovatele a Klienta  ze smlouvy vyplývající.


2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.


3. Tyto VOP jsou účinné od 15. 10. 2025.


4. VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy závazné to znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.


 

S přáním báječného dne 

Jana Ringelová

+420 724 704 407

j.ringelova@gmail.com

Kontakty

Pobočka

Litoměřická kotlina 383
412 01 Litoměřice

Mobil: +420 724 704 407
E-mail: objednavky@bicomltm.cz

Nejsme plátci DPH
Veden u ŽU v Litoměřicích.


Obchodní podmínky

Provozovatel

Grand Easiness s.r.o
Litoměřická Kotlina 383
411 55 Terezín
IČ: 14420309
DIČ: CZ14420309